Alt du trenger å vite om servicekonseptet PST
Med Servicekonseptet PST har hver bil sin faste tekniker. Denne teknikeren kjenner bilens historikk og har direkte kontakt med deg som bileier. Når du leverer og henter bilen hos samme person, blir det både enklere og raskere for deg som kunde.
Det prisbelønnede servicekonseptet er opprinnelig et Volvo-konsept, men hos oss i Bilservice har vi tatt det ut på alle merkene vi fører. Alle våre PST-er er serviceinnstilte folk som vet hva som er viktig for deg som kunde.
Vi elsker servicekonseptet PST – det gjør kundene våre også!
Behov for service?
Trenger du service på bilen? Bestill service i dag og få din egen personlige servicetekniker.
Fordeler med servicekonseptet PST
Én kontaktperson å forholde deg til
Som kunde har du kun én kontaktperson å forholde deg til på verkstedet. Du får direkte kontakt med din personlige servicetekniker ved behov for service eller andre spørsmål.
Enkelt og problemfritt verkstedbesøk
Med én kontaktperson slipper du fordyrende mellomledd og unødvendige kostnader. En annen fordel er at det blir færre misforståelser i dialogen mellom verkstedet og deg.
To teknikere som jobber på bilen
De fleste av våre teknikere jobber i par. Dét betyr at jobben går raskere for deg som kunde og at ventetiden blir kortere, i de fleste tilfeller kan du vente på stedet mens du nyter en kopp kaffe.
Teknikere med merkekompetanse
Våre teknikere har spesialkompetanse på bilmerket de jobber på. Flere av teknikerne har jobbet med samme bilmerke i mange år, og kjenner bilmerket og de enkelte modellene ut og inn.
Mer forutsigbart og effektivt bilhold
Når teknikeren kjenner bilens historikk blir det lettere å avdekke problemer og finne gode løsninger for deg som kunde.